80 tysięcy kopii magazynu "Joy"!

80 tysięcy kopii magazynu "Joy"!

Gwiazdą okładki była blogerka Deynn

Wydanie z blogerką było na rynku od 4 maja, po 5 dniach sprzedaży - 9 maja - musieliśmy zdecydować się na dodruk 20 000 egzemplarzy magazynu. To pierwszy taki przypadek w 11-letniej historii magazynu.

 

 

W pierwszych czterech dniach czerwcowe wydanie "Joy" miało sprzedaż łączną dwuipółkrotnie większą niż wydanie kwietniowe, w adekwatnym okresie sprzedażowym. Błyskawiczne wyprzedanie się "Joy" skomentowała na swoim profilu facebookowym bohaterka okładki - Deynn (Marita Surma). - Niesamowite uczucie. Niesamowita historia, niesamowici WY. Nigdy czegoś takiego nie było, nigdy. Nikt nie wierzył we mnie w moją moc ale dziękuję, bo tym daliście mi siłę, która każdego dnia rośnie - napisała.
- Numer kwietniowy Joy ma ostatecznie sprzedaż ogółem wynoszącą 56 200 egz. To, wraz ze spektakularnymi danymi z monitoringu czerwcowego numeru zapowiadało, że sprzedaż numeru majowego będzie znacznie większa, a nakład skierowany do sprzedaży nie wystarczy na zaspokojenie potrzeb czytelniczek - tłumaczy decyzję o dodruku Elżbieta Gers, szefowa dystrybucji miesięcznika „Joy”. 
- Obecny sukces to w dużej mierze efekt bliskiej współpracy z influencererami - mówi Karolina Weber, redaktor naczelna „Joy”. - Okładka „Joy'a to dla Deynn pierwsza okładka w prasie. Wcześniej debiutowały u nas m.in. Jessica Mercedes i Red Lipstick Monster.