Playboy


22 lata na Polskim rynku wydawniczym


Playboy to męski punkt widzenia!

Na świecie istnieje od ponad 60 lat, jest jedną z trzech najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie – w Polsce od grudnia 1992 roku.

Polska edycja pod względem wielkości nakładu zajmuje 4. miejsce wśród wszystkich 17 edycji.

Playboy jest symbolem jakości i dobrego smaku, od lat wskazuje nowe trendy dla inteligentnych, dynamicznych
mężczyzn, którzy cenią piękno życia.

Playboy to nie tylko zdjęcia kobiet, ale przede wszystkim wspaniałe wywiady z ikonami pop kultury oraz opowiadania literackich noblistów.

W 2005 roku Playboy został wyróżniony nagrodą SUPERBRANDS.

 

średni nakład jednorazowy 70 000
rozpowszechnianie płatne razem 43 101
Czytelnictwo 632 924

Źródło: ZKDP, I-IV 2014 (RPR)
PBC, Millward Brown, I-V 2014, CCS, n=17 340

 


Czytelnik

Czytelnik to wykształcony,  spełniony zawodowo mężczyzna,  o wysokiej kulturze osobistej,  zainteresowany sztuką,
otwarty na świat i inne kultury.   Jest aktywny, nowoczesny,  ceni wygodę  i wysoki standard życia…

Redakcja

Rafał Księżyk – redaktor naczelny
e-mail: rafal.ksiezyk@playboy.pl
Marek Krześniak – sekretarz redakcji
e-mail: marek.krzesniak@playboy.pl
Tomasz ,,Vaciaque” Wójcik
- dyrektor artystyczny
e-mail: tomasz.wojcik@playboy.pl

Kontakt

Telefon do redakcji: (+48 22) 421 12 72

REKLAMA W PLAYBOY
PRENUMERATA
start