Playboy


20 lat na Polskim rynku wydawniczym


Playboy to męski punkt widzenia

Na świecie istnieje od ponad 50 lat, jest jedną z trzech najlepiej rozpoznawalnych marek na świecie – w Polsce od grudnia 1992 roku.

Polska edycja pod względem wielkości nakładu zajmuje 4. miejsce wśród wszystkich 17 edycji.

Playboy jest symbolem jakości i dobrego smaku, od lat wskazuje nowe trendy dla inteligentnych, dynamicznych mężczyzn, którzy cenią piękno życia.
Playboy to nie tylko zdjęcia kobiet, ale przede wszystkim wspaniałe wywiady z ikonami pop kultury oraz opowiadania literackich noblistów.

W 2005 roku Playboy został wyróżniony nagrodą SUPERBRANDS.

średni nakład jednorazowy 77 000
rozpowszechnianie płatne razem 44 343
Czytelnictwo 614 298

Źródło: ZKDP, I-XI 2013 (RPR)
PBC, A Millward Brown, 2013, CCS, n=42 109

 


Czytelnik

Czytelnik to wykształcony,  spełniony zawodowo mężczyzna,  o wysokiej kulturze osobistej,  zainteresowany sztuką,
otwarty na świat i inne kultury.   Jest aktywny, nowoczesny,  ceni wygodę  i wysoki standard życia…

Redakcja

Rafał Księżyk – redaktor naczelny
e-mail: rafal.ksiezyk@playboy.pl
Marek Krześniak – sekretarz redakcji
e-mail: marek.krzesniak@playboy.pl
Tomasz ,,Vaciaque” Wójcik
- dyrektor artystyczny
e-mail: tomasz.wojcik@playboy.pl

Kontakt

Telefon do redakcji: (+48 22) 421 12 72

REKLAMA W PLAYBOY
PRENUMERATA
start