MARQUARD MEDIA POLSKA OGŁASZA WDROŻENIE PROGRAMU PRZEKSZTAŁCENIA I ROZWOJU

MARQUARD MEDIA POLSKA OGŁASZA WDROŻENIE PROGRAMU PRZEKSZTAŁCENIA I ROZWOJU

Inwestycje, zmiana struktury i kolejne akwizycje - zapowiada Zsuzsana Óhidi, prezes spółki Marquard Media Polska

·       Inwestycje w główne obszary rozwoju, w tym przeorientowanie na oferty cyfrowe, marketing kreatywny, kompleksowe rozwiązania biznesowe oraz rozszerzenie marki, a także zwiększenie skali tych działań

·       Zmiana struktury organizacyjnej w celu skuteczniejszego tworzenia wieloplatformowych treści ukierunkowanych tematycznie

·       Dążenie do strategicznego wzrostu poprzez kolejne akwizycje.

 

– Nasze wpływowe, zaufane i silne marki, zaangażowani odbiorcy oraz najbardziej  utalentowani pracownicy w całej branży budują solidny fundament do wzrostu - podkreśla Zsuzsanna Óhidi, prezes spółki Marquard Media Polska (MMP).

 

Z dniem 1 listopada MMP wdroży nową strategię wydawniczą dla produktów drukowanych skoncentrowanych wokół trzech grup tematycznych, nadzorowanych przez dyrektorów ds. treści. Będą oni dysponować poszerzonym zakresem kompetencji redaktora naczelnego, a ich zadaniem będzie czuwanie nad spójnością marki i publikowanych treści oraz działania marketingowe B2C:

 

·        Mężczyźni i rozrywka - w tym Esquire, Playboy i CKM - pod kierownictwem Macieja Gajewskiego

·        Kobiety i rozrywka – w tym Cosmopolitan, Shape i JOY - pod kierownictwem Hanny Wolskiej

·        Luksus i moda damska - w tym Harper’s Bazar i HOT Moda - pod kierownictwem Joanny Góry

 

Wraz ze wzmocnieniem treści drukowanych wzmocniony zostanie także portfel internetowy, a samą strukturę spółki umocni powołanie Sylwii Rybickiej na stanowisko dyrektora ds. treści internetowych. Jej bezpośrednią przełożoną będzie Edyta Sidwa, dyrektor ds. digital.

 

Pod kierownictwem Sylwii Rybickiej redaktorzy serwisów internetowych zjednoczą siły w 4 działach tematycznych: (1) Moda, Uroda i Fitness (2) Kobiety i Rodzina, (3) Gwiazdy i Plotki, (4) Mężczyźni. Każdy z nich będzie zarządzany przez oddelegowanego do tego celu kierownika działu internetowego, który będzie odpowiedzialny za strategię wydawniczą, monetyzację treści, opracowanie i doskonalenie produktu oraz spersonalizowaną reklamę w internecie.

 

– Portfel internetowy spółki Marquard Media Polska jest rozbudowany i różnorodny. Dzięki zmianom ponownie skoncentrujemy się na naszych najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych markach internetowych i będziemy w dalszym ciągu je rozwijać. Dział i organizacja jego pracy już od dawna wymagały restrukturyzacji. Teraz możemy w pełni wykorzystać nasz potencjał i osiągnąć sukces, ponieważ nowe rozwiązania uczynią nasze działania w sieci bardziej zwinnymi, bardziej oddziałującymi na rynek oraz bardziej innowacyjnymi - twierdzi Edyta Sidwa, dyrektor ds. digital oraz członkini nowoutworzonego komitetu wykonawczego.

 

W ramach nowego programu wzmocniony zostanie również dział sprzedaży. Przejmie on obowiązki związane z marketingiem B2B, co pozwoli skoncentrować się na kompleksowych, zintegrowanych rozwiązaniach sprzedażowych w zakresie obrotu międzyobiektowego dla naszych reklamodawców.

 

– W ciągu ostatnich 6 miesięcy - mówi Justyna Duszyńska, dyrektor ds. sprzedaży i członkini komitetu wykonawczego - koncentrowaliśmy się na budowaniu i umacnianiu naszego zespołu reklamowego, aby mieć pewność, że w 2018 roku przedstawimy naszym partnerom reklamowym kreatywne, ciekawe i skuteczne rozwiązania komunikacyjne poprzez zwiększenie efektywności naszego okazałego portfela. Naszym celem jest nie tylko poznanie planów naszych partnerów i dostarczenie wymiernych rezultatów, ale również ich wsparcie we wspólnym budowaniu silniejszego i bardziej wyraźnego zaangażowania klientów.

 

Poprzez przekształcenie - podsumowuje Zsuzsanna Óhidi, prezes spółki MMP – zmieniamy obraz Marquard Media Polska w branży mediów, oferującego zintegrowane i kompleksowe tworzenie contentu, platformę dystrybucji treści drukowanych i internetowych, oraz eventów, wspieranego przez ciągłe innowacje modelu biznesowego. Rok 2018 będzie rokiem poszukiwania nowych źródeł przychodu, zwiększania efektywności i poszerzania portfela w innowacyjny sposób oraz mądrego inwestowania w już istniejące i nowe obszary rozwoju. Ponadto, utworzyliśmy specjalny fundusz przeznaczony na szkolenia pracownicze i rozwój personelu. Wierzymy w moc zmian. Nasze fantastyczne nowe biura, bardziej zintegrowana struktura organizacyjna oraz budująca się w nas nowa energia wzmocnią naszą zwinność, reaktywność oraz zdolność do rozwoju i wdrażania innowacji.

 

 

 

 

 

O Marquard Media

 

Marquard Media jest aktywną i wciąż rozwijającą się spółką wydawniczą specjalizującą się w prasie drukowanej, serwisach internetowych oraz eventach, działającą na rynku niemieckim, węgierskim oraz polskim.

 

W Niemczech - w ramach CMG Media Group (‘CMG’), do której w całości należy - Marquard Media jest jedną z głównych prasowych furtek do branży IT oraz społeczności gamingowej. Oprócz wydawania prasy drukowanej i internetowej oraz organizacji eventów spółka CMG zajmuje się projektowaniem i wprowadzaniem na rynek rozwiązań IT dla graczy.

 

W Polsce i na Węgrzech Marquard Media skupia swoją uwagę na kobietach, mężczyznach i zdrowiu, oferując bogaty portfel marek: JOY, EVA, INSTYLE, SHAPE, PLAYBOY, MEN’S HEALTH, RUNNER’S WORLD, ESQUIRE, HARPER’S BAZAAR, COSMOPOLITAN.

 

Jürg Marquard - właściciel i wydawca - dąży do ciągłego rozszerzania grupy. Jej rozwój można zaobserwować poprzez wypuszczanie na rynek nowych produktów, oferowanie popartych analizami rozwiązań służących rozwojowi innowacyjnych branż takich jak gry komputerowe oraz kolejne akwizycje.