Polityka prywatności
POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Informacje o Administratorze
New Media Wave spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (dalej jako: „NMW” lub „Administrator”) jest jednym z polskich wydawców. Działamy na rynku wydawniczym oferując naszym czytelnikom popularne serwisy internetowe o zróżnicowanej tematyce. Nasze portfolio obejmuje wyróżniające się tytuły prasowe takie jak: Kozaczek, Papilot, Zeberka, SuperMamy, CKM, Autostuff oraz inne serwisy o tematyce lifestylowej.
Gdy korzystasz z naszych usług, powierzasz nam swoje informacje. Na naszych stronach używamy technologii takich jak pliki cookie. Technologie te służą do personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. Dostęp do informacji o korzystaniu z naszych stron mają także nasi Zaufani Partnerzy i Klienci, czyli podmioty, które bezpośrednio lub pośrednio zlecają działania marketingowe. Dobrowolnie przekazane nam Twoje dane zbieramy też w celu założenia i obsługi Twojego konta na naszych serwisach, w celu świadczenia usługi newsletter, a także w celach marketingowych i reklamowych.
Przetwarzamy dane osobowe jako ich administrator w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: „RODO”).
Administratorem Twoich danych osobowych jest New Media Wave Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie (adres: ul. Filipa Eisenberga 11/10, 31-523 Kraków), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001112882, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP): 6751800744 oraz numer statystyczny (REGON): 528982320.
Aby nadzorować sprawy związane z ochroną danych, możesz skontaktować się z Administratorem:
a) mailowo na adres: [email protected];
b) nadając przesyłkę pisemną na adres: New Media Wafe Sp. z o.o., ul. Filipa Eisenberga 11/10, 31-523 Kraków.
2. Jakie dane przetwarzamy?
Przetwarzamy dane, które podajesz dobrowolnie lub pozostawiasz w ramach korzystania z naszych usług. Są to przede wszystkim informacje, które zdecydujesz się podać nam w trakcie zapisywania się do usług newsletter lub przy rejestracji konta w serwisie, a także dane, które pozostawiasz poruszając się po naszych serwisach. Twoje dane są bezpieczne. Przechowujemy je i przetwarzamy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa.
3. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?
Cel przetwarzania danych osobowych | Podstawa prawna |
---|---|
W wykonaniu umowy zawartej pomiędzy NMW a użytkownikiem, w tym świadczenie usług na rzecz użytkowników oraz niezbędne do świadczenia usług NMW dopasowywanie usług do potrzeb użytkowników, utrzymanie i wsparcie techniczne usług NMW | art. 6 ust. 1 lit b) RODO |
Opracowywanie i ulepszanie usług, dostarczanie i prezentowanie reklam i treści, utrzymanie i wsparcie techniczne usług, pomiary wydajności treści, usług lub reklam, pomiary statystyczne, poznawanie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł; marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) produktów i usług administratora; | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
Marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) dotyczący produktów i usług podmiotów trzecich. | art. 6 ust. 1 lit. a) |
Opracowanie i udzielenie odpowiedzi na zapytanie lub inne zgłoszenie skierowane do NMW | Zależnie od celu w jakim skierowane zostało zapytanie lub zgłoszenie będzie to podjęcie czynności zmierzających do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO); obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 15-22 RODO) lub prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust 1 lit. f) RODO) polegający na możliwości przekazania odpowiedzi na pytanie lub zgłoszenie |
Ustalanie i dochodzenie roszczeń lub obrona przed nimi | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO |
Realizacja obowiązków ustawowych wynikających z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości polegających m.in. na konieczności wystawienia i archiwizowania rachunku | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 74 ustawy o rachunkowości i innych ustaw podatkowych |
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich Obsługa żądań oraz postępowań prowadzonych przez uprawnione organy np. sądy, prokuratury, organy ścigania, urzędy które mogą dotyczyć danych użytkowników | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO |
4. Rejestracja kont i profili na serwisach
Jeżeli chcesz skorzystać z usług naszych serwisów, przekazujesz nam swoje dane osobowe poprzez dostępne na naszych stronach formularze rejestracyjne lub okna. Gdy wymagamy zgody na przetwarzanie Twoich danych, oznacza to, że dane służą nam do realizacji usługi, z której chcesz skorzystać. Jeżeli chcesz usunąć dane, jedyne co musisz zrobić to zlecić w koncie dyspozycję usunięcia. Dane przechowujemy do chwili usunięcia Twojego konta. Jednakże w przypadku realizacji umowy sprzedaży lub zamówienia – przechowujemy do celów podatkowych Twoje dane przez okres min. 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym zobowiązani byliśmy do zapłaty podatku. W pewnych sytuacjach, takich jak dochodzenie lub obrona roszczeń, przepisy mogą przewidywać inny termin uzasadniający przechowywanie Twoich danych.
5. Usługi newsletter
Jeżeli korzystasz z usługi newsletter, dane, jakie nam dobrowolnie przekazujesz będą służyć do przesyłania Tobie drogą elektroniczną biuletynów informacyjnych. Biuletyny mogą zawierać informację handlową, w rozumieniu art. 2 ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, która dotyczyć może zarówno naszych serwisów jak i naszych partnerów. Twój adres email nie będzie udostępniany innym podmiotom na ich potrzeby reklamowe. Możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera za pomocą specjalnego odnośnika zawartego w każdej wiadomości lub przez skontaktowanie z nami poprzez: [email protected]. Dane przechowujemy do chwili Twojej rezygnacji z usługi. Zasady świadczenia usługi newslettera określone są w regulaminie newslettera.
6. Dane zbierane automatycznie (cookies, więcej w Polityce cookies)
Podczas Twojej wizyty w naszym serwisie, automatycznie zbieramy dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, typ przeglądarki, swój czas ważności itp. Dane te są zapisywane przez przeglądarkę w postaci pliku, który jest przechowywany na urządzeniu końcowym – Twoim komputerze, tablecie, smartphone itp. Używając cookies na stronach NMW nigdy nie identyfikujemy tożsamości Użytkowników. Dane eksploatacyjne mają charakter anonimowy i są przechowywane nie dłużej niż miesiąc, lub do momentu, gdy zdecydujesz się je usunąć. Możesz ograniczyć przetwarzanie tych informacji. Jedyne co musisz zrobić to zapoznać się z naszą Polityką cookies i postępować zgodnie z informacjami w niej zwartymi.
7. Dane zbierane automatycznie przez naszych zaufanych partnerów (cookies partnerów, więcej w Polityce cookies)
Podczas wizyty na naszym serwisie pewne informacje powierzasz również naszym zaufanym partnerom, w szczególności dostawcom reklam, z którymi współpracujemy bezpośrednio lub pośrednio, przede wszystkim w celu zapewnienia Ci usług na najwyższym poziomie (np. mailing) oraz odpowiednio dopasowanych reklam i treści (np. emisja reklamy na powierzchniach naszych serwisów). Partnerzy mogą stać się administratorami Twoich danych osobowych, na podstawie zawartych umów.
Partnerzy zlecają często umieszczenie reklamy w naszych powierzchniach za pośrednictwem innego podmiotu np. sieci reklamowej, dlatego z przyczyn obiektywnych nie jesteśmy w stanie ich wszystkich wymienić. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej prześlij swoje zapytanie pod adres [email protected].
8. Czy podanie danych jest obowiązkowe?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie.
9. Komu przekazywane będą moje dane osobowe?
Twoje dane mogą być udostępnione podmiotom z którymi współpracujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym itp. – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie odrębnej umowy z administratorem i zgodnie z naszymi poleceniami. Twoje dane mogą być również udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa, np. organom ścigania by uniemożliwić popełnieni przestępstwa lub dla potrzeb toczącego się postępowania. Twoje dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, niemniej może się tak zdarzyć w wyniku działań podejmowanych przez naszych zaufanych partnerów np. jeżeli będzie to konieczne dla świadczenia usług reklamowych.
10. Jakie prawa mi przysługują?
Jakie prawo mi przysługuje? | Kiedy mogę z niego skorzystać? |
---|---|
Prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danycha | Zawsze |
Prawo żądania sprostowania danych | Gdy dane są błędne lub należy je zaktualizować |
Prawo do usunięcia danych | W określonych prawem sytuacjach |
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) | Zawsze |
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych | Zawsze |
Prawo do żądania kopii Twoich danych | Zawsze |
Prawo do wniesienia sprzeciwu | Jeżeli Twoje Dane osobowe są przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu administratora. |
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać z prawa do wycofania zgody w zakresie, w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z prawa do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub chcesz skorzystać z powyższych praw możesz skontaktować się z nami mailowo pod adres: [email protected].
11. Czy moje dane są profilowane?
W celu dostarczenia produktów lub usług dopasowanych do Twoich indywidualnych potrzeb lub preferencji, Twoje dane osobowe oraz powiązane z nimi dane dotyczące złożonych przez Ciebie zamówień, zakupionych produktów lub usług mogą być przedmiotem profilowania. Dokonujemy wszelkiej staranności, aby profilowanie nie miało dla Ciebie jakichkolwiek negatywnych konsekwencji.
Polityka cookies
POLITYKA COOKIES
Spółka pod firmą New Media Wave spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Filipa Eisenberga 11/10, 31-523 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001112882, posiadająca numer identyfikacji podatkowej (NIP): 6751800744 oraz numer statystyczny (REGON): 52898232 (dalej jako: „Administrator”) w ramach prowadzonych serwisów korzysta z plików cookies.
1. Co to są pliki cookies?
Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika.
Podmiotem zamieszczającym informacje w formie plików cookies (tzw. ciasteczek) i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie itp.) oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator oraz jego zaufani partnerzy – reklamodawcy i sieciowe agencje reklamowe.
Administrator oraz jego zaufani partnerzy mogą umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia.
2. W jakich celach Administrator korzysta z cookies?
Administrator korzysta z plików cookies w jednym lub kilku następujących celach:
a) świadczenia usług w ramach serwisów na najwyższym poziomie;
b) dostosowywania zawartości serwisów do upodobań użytkownika oraz optymalizacji korzystania z serwisów; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić serwis zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami,
c) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownik korzysta z serwisów, tak aby poprawić ich funkcjonalność, strukturę lub organizację;
d) utrzymania tzw. sesji, po to, aby użytkownik nie musiał ponownie podawać loginu i hasła;
e) prezentacji reklam, w tym w sposób uwzględniający upodobania użytkownika czy obszar zamieszkania, tak aby nie prezentować użytkownikowi tej samej reklamy;
f) realizacji ankiet - w szczególności by uniknąć wielokrotnej prezentacji tej samej ankiety temu samemu użytkownikowi oraz by prezentować ankiety w sposób uwzględniający zainteresowania użytkowników.
3. Z jakich plików cookies korzysta Administrator?
Administrator wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies:
a) sesyjne –tj. pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej i aplikacji lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej);
b) stałe - przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu, gdy użytkownik postanowi je usunąć;
c) niezbędne do działania usługi, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania, np. gdy użytkownik odwiedza swoje konto w serwisie;
d) pliki służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania;
e) wydajnościowe - umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych;
f) funkcjonalne - umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację, np. w zakresie wybranego regionu, z którego pochodzi, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
g) reklamowe - umożliwiające dostarczanie treści reklamowych dostosowanych do upodobań lub potrzeb użytkownika;
h) statystyczne - służące do zliczana statystyk dotyczących stron internetowych i aplikacji.
4. Jak zarządzać ustawieniami przeglądarki?
Przeglądarki internetowe zazwyczaj domyślnie umożliwiają przechowywanie informacji w formie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownik zawsze może dokonać zmiany tych ustawień. Gdy tego nie zrobi, cookies mogą być zamieszczane i przechowywane w urządzeniu końcowym, co oznacza, iż Administrator może uzyskiwać dostęp do takich informacji. Z poziomu przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik może on samodzielne zarządzać plikami cookies. W najpopularniejszych przeglądarkach użytkownik może dokonać następujących operacji:
a) zaakceptować obsługę plików cookies, co pozwala na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez serwisy Administratora;
b) zarządzać plikami cookies na poziomie pojedynczych, wybranych przez użytkownika witryn Administratora;
c) określić ustawienia dla różnych typów plików cookie, na przykład akceptowania plików stałych jako sesyjnych itp.;
d) zablokować lub usunąć pliki cookies.
5. Gdzie można znaleźć dodatkowe informacje?
Szczegóły dotyczące postępowania z plikami cookies odnoszące się do poszczególnych przeglądarek internetowych można znaleźć min. tu:
· Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
· Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
· Opera: http://help.opera.com/Linux/9.22/pl/cookies.html
Informacje dodatkowe można znaleźć m.in. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl, youronlinechoices.com lub w sekcji dotyczącej pomocy przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik.
Więcej informacji dotyczących danych użytkownika można znaleźć w Polityce Prywatności.
Polityka Cookies może być aktualizowana na bieżąco, poprzez jej publikację na stronie internetowej Administratora.
Jeżeli masz jeszcze jakieś wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem: [email protected]